filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I was able to get a trojan into their system, that will trick their system into sending you the free starter kit w/o giving up your real CC #. Just do blocks of 5's until you are done. You should receive your kit ih 3 to 6 weeks. Do not give them your CC#! I love ***...
Read more
Anonymous
Leesa Lee

I am interested in doing, what you did. Please email me leesalee02@gmail.com with instructions to get my free package. What is blocks of 5's? Does it work for any of the three...

Anonymous
Anonymous

What do you mean by blocks of 5's?

1.0
I didn't like
  • I can not get a hold of company because i have a broken stem
#1010563
Reply to reviews
I called the number and it says it's not available in my area then why is it on my TV must be a scam from the things I'm reading about the bad product and about not getting the product at all what a disappointment I really wanted to quit
Read more
Anonymous
Nick

I believe it's a scam he can't even called the number it says it's not available in your area well I have had other people call from different areas and they get the same resp...

#1008380
Reply to reviews
The commercial says you must call w/in the next 10 minutes. Since this commercial plays often, they don't know if you did call w/in 10 minutes. They don't! Since when do they know when 10 minutes is up since you can't talk to a human? Since when do they know when we're...
Read more
Anonymous
Pissed

Your commercial says you must call w/in the next 10 minutes. What if we don't? What if we call in 20 minutes? You still get the free shipping or whatever anyway.Your commercia...

1.3
I didn't like
  • You cant talk to a human
#1006974
Reply to reviews

O2pur Vape Kit Free Trial Review

O2pur
#1040226
An i never recieved the free starter kit an was able to cancel any ongoing involement with the o2 pure company .an then they electronically deducted 70 dollars from my SS Security without my concent. Im so pissed.
Comment Be first to start a discussion
Show

Short Review for April 20, 2017, Plc_other

O2pur
#1036867
5.0
O2pur refunded all of my money and actually sent me 2 new Vapes and 2 free coils.
Comment Be first to start a discussion
Show

O2pur Vape Kit Free Trial Review

O2pur
#1035229
1.0
I ordered, was charged and received no tracking info whatsoever and cannot reach anyone on their "customer service" line. I orderded on the 8th of April.
Comment Be first to start a discussion
Show

O2pur Vape Kit Free Trial Review

O2pur
#1031739
They sent me a free starter kit, and it didn't work. After I followed all instuctions. So know the scam begins. You may want to stop smoking but yet o2 pur may not be the product you want! Maybe another company that surplies e cigaretts is the way to go! Even called their help line and it stil didn't work! Barry
Comment Be first to start a discussion
Show
was supposed to get free e cig for s/h. i opted out on all additional offers. they charged me $40.95 for defective unit, then charged $89.90 next month. i contacted customer service and told them the problem. i disputed $89.90 charge and was send another unit to...
Read more
Anonymous
Anonymous

THIS "REVIEW " SITE ABOUT AS BAD AS O2PUR. YOU SAY THEY NEVER ASKED YOU FOR MORE INFO, WELL THEY ASKED ME , BUT THE LINK WAS NO GOOD, AND HAVENT HEARD FROM THEM SINCE, ALL NO ...

Anonymous
Anonymous

This is a total joke, too bad it isn't funny. They claim that their product is revolutionary, there's nothing revolutionary about it. I used to use a device like this one back...

I didn't like
  • Everything
#1004507
Reply to reviews
I found out im being charged $39.95 for Jan and Feb then in Mar another deduction if i can stop it. Ive talked w my debit card company and they said its better if the company refunds it but she would help me to start process of getting my $80. I have a government...
Read more
Anonymous
anonomys

RMA STANDS FOR RETURN MERCHANDISE AUTHORIZATION. MOST ONLINE SELLERS REQUIRE IT, TO VERIFY YOUR ORDER CAME FROM THEM.

Sheilaharjo2017
Sheilaharjo2017

I like most people in the world live on limited income esp chk to chk. If your rich good for you. I dont know those types just ones who have it but dont flaunt it. I dont want...

1.1
Reply to reviews
I've been having problems with battery sticks for several months now. I used to have a lot of problems with coils a year + ago. They would send me extra coils without much trouble. The battery sticks, I have to fight with them constantly! The new sticks are about a 1/2...
Read more
#1002775
Reply to reviews
Taking money out of my account. Never authorized
Read more
Anonymous
Anonymous

I SUGGEST TRYING ANOTHER REVIEW SITE. I'VE HAD TO COMPLAIN ABOUT A TRANSPORT COMPANY AND GOT AN IMMEDIATE RESPONSE. THIS SITE WILL KEEP ASKING FOR MORE INFO TILL YOU GET DISGU...

Anonymous
Anonymous

Exact same thing happened to me. What can i do?

1.0
#1002396
Reply to reviews
O2Pur switch and bait . horrible customer service. criminals and crooks . horrible automated system
to me the same thing happened. i was charged 39.99 instead of 4.95. when i called customer service "coach" they said you requested for an upgrade. i clearly remember not ordering any extra upgrade. it took for 20 minutes for me to place my order. the automated phone...
Read more
1.0
#1000524
Reply to reviews
Unethical return policy, they will not refund the full amount within 30 days. THEIR RETURN POLICY states a 30 DAY REFUND... ONLY A REFUND OF THE LAST 2 PAYMENTS OF $39.95. Spoke to customer service, on the phone 15 minutes. Marcelo explaining why they would not refund...
Read more
mhr696
mhr696

file an BBB report. and dispute the charge with your credit card company

#999735
Reply to reviews
O2 Pure free starter kit is a scam! Do not order, it is not free and they will continue to extract money from your account. SOMTHING needs to be done these crooks keep running their ad and stealing people's money! I have been able to seek no relief and am out $49.94...
Read more
mhr696
mhr696

file an BBB report and dispute the charge with your credit card company. i have citi bank. i will take it up with them

1.0
I didn't like
  • Fraudulent charges on my debit card
#999520
Reply to reviews